Laatste dag gastgezin - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lynn Walsemann - WaarBenJij.nu Laatste dag gastgezin - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lynn Walsemann - WaarBenJij.nu

Laatste dag gastgezin

Door: lynnwalsemann

Blijf op de hoogte en volg Lynn

07 Juli 2012 | Nepal, Kathmandu

Dit is alweer de laatste dag bij het gastgezin. Echt jammer! Net op zijn Nepalees pannenkoeken gebakken en mijn Nepalese kleding opgehaald. Is echt super mooi! Nu naar de afscheidsparty en dan morgen op naar het klooster. Ik heb mijn plannen omgegooid en ga nu na het klooster twee weken backpacken met drie andere vrijwilligers, echt top! Daarna dan nog naar het weeshuis. Ik hoop dat ik in het klooster ook nog weer wat kan posten, maar anders tot over drie weken! Groetjes uit Nepal!

  • 07 Juli 2012 - 14:13

    Mam:

    Lieve Lila.

    Wat ben je mooi en groooooot in je Nepalese outfit! Zijn dat Ama en oma die naast je staan? Jammer dat we niet meer effe kunnen skypen, had speciaal mijn bezoekje aan de rommelmarkt ingekort:-)
    Geeft niet, dat je het druk hebt, is een goed teken. Geniet van je afscheids-feestje, kus mam.

  • 08 Juli 2012 - 09:42

    Monique:

    Lieve Lynn, Wat zie er supermooi uit en wat staat die kleur je goed!
    Succes in het klooster , lieve groet uit 't Harde.

  • 09 Juli 2012 - 07:13

    Wim:

    Hallo Lynn,

    Leuk je verhalen te lezen, ook in de nieuwe outfit zag je er goed uit. Je zit alweer in je tweede week het gaat wel snel.
    Goed dat je het programme hebt kunnen omgooien, klinkt zo veel logischer, veel plezier en een fijne tijd, tot gauw,

    Groetjes,
    Wim

  • 12 Juli 2012 - 20:38

    Wilco En Agnes:

    hoi Lynn/Lila,
    Prachtige outfit!! fijn dat je in zo'n gezin hebt gezeten want dan krijg je toch een beetje van het echte nepal mee. Mooi klooster, apart om daar te verblijven lijkt me. Veel plezier met andere backpackers en eerst met lesgeeven.
    groetjes, Wilco en Agnes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 7040

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Nepal 2012

Landen bezocht: