Olifanten in Chitwan National Park - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lynn Walsemann - WaarBenJij.nu Olifanten in Chitwan National Park - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lynn Walsemann - WaarBenJij.nu

Olifanten in Chitwan National Park

Door: lynnwalsemann

Blijf op de hoogte en volg Lynn

14 Juli 2012 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal hier vanuit Chitwan National Park!
Tis zoo mooi hier en er zijn heel veel olifanten. Gisteren hier aangekomen na een busrit van zes uur op zijn Nepalees, aangezien er een ongeluk was gebeurd tussen twee bussen op de rand van een klif... Maar goed, wij zijn gelukkig goed aangekomen. Nadat we onze spullen hadden gedropt op onze kamer zijn we aan de village tour begonnen, een rondje door de omgeving. 's Avonds lekker een biertje gedaan bij Joep en Karlijn en lekker gekaart. De volgende ochtend vroeg opgestaan en gaan kanoen op een rivier met krokodillen en een wnkel houten bootje... We mochten ons niet bewegen want dan zouden we omvallen... Gelukkig kwamen we na twee keer vast te hebben gezeten op een zandbank goed aan bij de kant. Toen begonnen aan de jungle walk en na een tijdje speuren zelfs een neushoorn gezien! Toen doorgelopen naar het breeding center van olifanten en daar kleine olifantjes gezien en aangeraakt zooo lief! Daarna terug gegaan naar het forest resort waar we verblijven en snel omgekleed voor het olifantenbaden, want je zweet je hier echt kapot met 40 graden...!

Het olifantenbaden was echt super gaaf, alleen wel zo stom geweest om met mijn moneybelt het water in te gaan en dus was alles nat, maar gelukkig heb ik de belangrijke spullen kunnen laten drogen, dus dat komt goed. Foto's komen hopelijk morgen. Toen een paar uur vrij en daarna twee uur op de rug van de olifant anarkhali gezeten en van alles moois gezien :) Vanavond nog even wat geshopt en daarna gegeten en nu weer aan het bier met en spelletje kaarten. Alles dus goed hier, volgende reisverag volgt snel! Groetjes!

  • 14 Juli 2012 - 15:29

    Tante Liesbeth:

    Hoi Lila.
    Wat gezellig die berichtjes steeds. Wat heb jij een fijne tijd zeg. Ben alleen benieuwd naar het verslag en de fotoos met de olifanten. Er staat nog niets meer in als lalala. Ha ha.we zien het nog wel.
    Xxxx tante liesbeth

  • 14 Juli 2012 - 17:20

    Tante Liesbeth:

    Dat was inderdaad weer een leuk verslag. Je waant je helemaal in Nepal!
    Waarschijnlijk was ik te snel met mijn reactie straks en was jij nog aan typen.. Internet is niet zo snel denk ik. hihi
    Ik wist niet dat onze Joep ook daar is..... Veel plezier nog meid. Tot de volgende keer.
    XXX

  • 14 Juli 2012 - 19:44

    Jim:

    hoi lynn

    wat leuk met die olifanten!.
    ben je wel lief voor iedereen?.
    nog veel plezier.

    van jim

  • 15 Juli 2012 - 12:18

    Monique:

    Lieve Lynn, Zo te lezen maak je allemaal spannende dingen mee! En ben je er ook aan het genieten! Veel plezier nog en we kijken uit naar je volgende verhaal.
    liefs, Monique en Wim

  • 15 Juli 2012 - 20:36

    Suus:

    Hee Lynn! :D

    Het klinkt allemaal echt super gaaf wat ik tot nu toe heb gelezen, ik krijg spontaan zin om in het vliegtuig te stappen en naar je toe te komen :P. Ook echt heel erg gaaf van die olifanten. Olifanten zijn echt heel leuk. Ik hoop dat je snel weer wat nieuws en spannends post, ik vind het leuk om te lezen. Nog heel veel plezier daar :D. xx Suus

  • 17 Juli 2012 - 20:08

    Wilco En Agnes:

    hallo Lila,
    Bijzonder lijkt me dat om een neushoorn in het 'écht' te zien. En tussen de olifanten in het water te zijn! Bijna onwerkelijk. Leuk als je er dan foto's van hebt om ons te laten zien en vooral om zelf later nog even na te genieten.
    (Het lijkt mij wel slim om je moneybelt om te laten want anders was hij misschien wel van eigenaar gewisseld. Het droogt wel weer.)
    groetjes,
    Wilco en Agnes

  • 18 Juli 2012 - 21:10

    Mam:

    Lieve Lynn,

    Nu de foto's dan toch gevonden in je fotoboek, misschien was ik vanochtend te snel.
    Wat een snoepie dat ene olifantje!
    Het is toch wel heel erg leuk dat we dit allemaal mee kunnen maken, zo via je blog. Vroeger moest mijn moeder het doen met 1 brief in de 5 weken... Dan bof ik toch maar, met jou en de sociale media van tegenwoordig :-) kus mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 7038

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Nepal 2012

Landen bezocht: