Eerste week klooster Namo Buddha - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lynn Walsemann - WaarBenJij.nu Eerste week klooster Namo Buddha - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lynn Walsemann - WaarBenJij.nu

Eerste week klooster Namo Buddha

Door: lynnwalsemann

Blijf op de hoogte en volg Lynn

12 Juli 2012 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal! Hier weer even een kort berichtje uit Nepal. Bedankt trouwens voor alle reacties, ik lees ze allemaal, alleen niet even snel. Ben nu net in Kathmandu terug, na een week in het klooster gezeten te hebben, zonder internet. Het is zooo mooi daar, zie de foto's die ik net aan het vorige reisverslag heb toegevoegd. Het is vooral bijzonder, het is erg geisoleerd en je bent echt op jezelf aangewezen, maar na een paar dagen vind je je eigen ritme en sla je je door de dagen heen. Het lesgeven aan de monniken is erg leuk, ze zijn er schattig, maar wel erg luid, ze schreeuwen erg veel. Maar goed, misschien heb ik over twee weken genoeg aanzien verzameld dat ze wel stil zijn :P .


Morgenochtend vertek naar Chitwan National Park, dat moet ook echt te gek worden, gezellig met de hele groep weer eventjes. Ik probeer jullie up to date te houden maar zonder internet is dat erg moeilijk. Tot snel,

Groetjes Lynn

  • 12 Juli 2012 - 18:15

    Mam:

    Wat leuk Lila, om die foto's te zien. Je bent echt prachtig in je Kurtha!
    Ga je nu dit weekend al baden met de olifanten? Daar willen we natuurlijk ook bewijs van zien, he? Dus vergeet niet iemand te vragen een foto van je te nemen. Ik zou ook wel eens een foto willen zien van jou en de monniken, als je lesgeeft.
    Hier is alles heerlijk rustig, na de stress van de laatste weken. A.s. maandag gaat Jim naar Zeeland en ga ik genieten van mijn vrijheid.
    Geniet jij ondertussen van je olifanten :-)
    xxx mam.

  • 12 Juli 2012 - 20:43

    Wilco En Agnes:

    Grappig om les te geven aan monniken lijkt me. Zijn ze oud of jong?
    Het is daar lekker weer zien we, wel met regen. Hopelijk wordt het droger als jullie gaan trekken in het Chitwan National Park. Veel plezier met z'n allen.
    groetjes, Wilco en Agnes

  • 13 Juli 2012 - 06:04

    Margriet Spekschoor.:

    Hoi Lila. Wat geweldig, wat geweldig! Wat staat je die kleding mooi. Het is van erg mooie stof,hé! En handgemaakt. Heb je ook al een mooie bindi, met steentjes?
    Ik houd zo van boehdistische landen. Kon ik er maar naar toe. Wie weet ooit. Kan jij erachter komen,hoe men daar mijn voornaam vertaald? Mooi zijn al die kloosters......en de natuur.!! Ik denk dat men daar dichter bij het leven staat.....Leuk zijn die gekleurde,gebeds/wensvlaggetjes, ik ga ze zelf maken. Ik heb al de voorbeelden,van hoe ze te stempelen, met de symbolen erop. En dan lekker laten uitwaaien/uitrafelen in de wind.
    .....geniet! NAMASTE.

  • 13 Juli 2012 - 17:57

    Karin:

    Heeee lynn!!
    Leuk dat je af en toe een verslag schrijft!!=)
    het ziet er allemaal gaaf uit zeg!
    heerlijk ondergedompeld in een andere wereld, Geniet ervan:D
    liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 7042

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Nepal 2012

Landen bezocht: