Nagelbijtend aan het aftellen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lynn Walsemann - WaarBenJij.nu Nagelbijtend aan het aftellen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lynn Walsemann - WaarBenJij.nu

Nagelbijtend aan het aftellen...

Door: lynnwalsemann

Blijf op de hoogte en volg Lynn

25 Juni 2012 | Nederland, Utrecht

Het is bijna zover, over zes daagjes zit ik in het vliegtuig naar Nepal...! Mijn reisschema is een beetje omgegooid. Hoe het er nu naar uitziet, zal ik eerst naar het boeddhistische klooster gaan, waar ik Engelse les ga geven en daarna naar een weeshuis, waar ik 8 kinderen onder mijn hoede zal krijgen. Vervolgens wil ik de hoogtepunten van Nepal gaan bezoeken, zoals natuurlijk de hoofdstad Kathmandu, de apentempel, Chitwan National park, Lumbini en het Mount Everest base camp, om hopelijk als mijn hoogtevrees het me toestaat te gaan paragliden! Maar goed nog eventjes doorbijten, nog twee forse tentamens te gaan alvorens ik mijn propedeuse helemaal binnen heb! En dan gaat het grote avontuur beginnen, mijn eerste echte grote 'wereld'reis :)

Leuk dat jullie mij allemaal willen volgen tijdens deze reis en ik ga mijn best doen om jullie ondanks de vaak voorkomende stroomuitval up to date te houden. Als je wilt kun je ook zelf een berichtje achterlaten en als de omstandigheden het toestaan zal ik zeker reageren. Tot snel, dan volgt mijn eerste reisverslag uit Nepal zelf!

Groetjes Lynn

  • 25 Juni 2012 - 20:08

    Tante Liesbeth:

    Hé lieverd,

    Inderdaad heeeel spannend! Je gaat vast een hele fijne tijd tegemoet. We spreken elkaar nog.
    Groetjes xxx

  • 26 Juni 2012 - 21:09

    Evelien:

    Ha Lynn,

    wat superleuk dat je een verslag gaat bijhouden, ik ga dit zeker helemaal volgen! Heel veel plezier op je reis en succes met de 'beproevingen', dat gaat helemaal goed komen!

    Liefs!
    Evelien

  • 29 Juni 2012 - 19:14

    Saskia Bons:

    Lieve Lynn,

    Ik vind het echt te gek dat je dit gewoon gaat doen. Geniet ervan en zuig alles op. Ben benieuwd naar je verslagen. Voor zondag; goede reis op weg naar het avontuur!!

    Liefs, Sas.

  • 01 Juli 2012 - 19:59

    Wilco En Agnes:

    hoi Lynn,
    Wist even niet hoe dit werkte maar het is heel simpel. Als je dit leest zit je in Nepal!!! Heel veeel plezier en we horen of eigenlijk lezen wel hoe het je vergaat. groetjes van ons allen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 7041

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Nepal 2012

Landen bezocht: